joi, 18 octombrie 2012

Imbatranim

Incep sa scriu urmatoarele randuri fara gandul de a denigra sau a pune intr-o lumina proasta tinerii din ziua de astazi pentru simplul fapt ca si eu faceam anumite lucruri din ce fac ei acum, chiar la o varsta mai frageda. Problema majora in ziua de astazi este cea a modului de a arata al copilelor. Nu doar o data s-a intamplat sa iesim, ca barbati, sa ne dam la o tipa sis a ii grsim varsta in plus si din pacate sa aflam ca are cu 5-6 ani , cel putin, fata de cat am preconizat noi. Astfel de intamplari se intampla frecvent prin carciumile din tara, cand un tip are chef de o “agatare” si din intamplare gaseste o tipa foarte tare si in betia lui o intreaba “ Bai cati ani ai?” si primeste un raspuns calm si datator de mana dreapta “14 ani”. A doua problema, poate e si din alte cause pentru care o pun, copiii din ziua de astazi toarna mai mult alcool pe gatlej decat un betiv cu o experienta de cel putin 10 ani sip e deasupra chiar sunt mandrii de asta. Multi dintre noi, si ma refer la betivii de varsta mea, le trageam prin coclauri si dimineata eram mahmuri in ultimul hal si negam pe unde apucam ca nu am baut sau veneam acasa cu motive stupie precum “am baut o bere” sau “nu am baut. Eu? Niciodata!”. Cea mai mare problema a viitoarei generatii cu 30 % promovabilitate la Bac este cea a drogangelii. Multi dintre noi au incercat macar o data un cui de iarba sau mai stiu eu ce, dar nu am facut abuzuri cu legale. Cel putin, a fost o perioada in care eram intrebat de pustani de 14 ai daca merg cu ei sa fumam un spice. Evident , raspunsul era nu. In concluzie, ori imbatranim idiotii de 20 de ani, ori pustanii se tampesc din ce in ce mai rau si. imi pare rau ca o spun, ne-am dus pe brazda.
 Mai jos se poate urmari imnul majorilor fara frica de pedeapsa

Niciun comentariu: