marți, 15 decembrie 2015

Interzicem maria ta!

Tragi un fum de tigare si incepi sa citesti ca un semiadult, Gasesti pe Newsfeed ca s-a interzis fumatul in nspatii publice si in interiorul tau incep dracusorii sa se agite si sa iti sopteascala ureche: " Coaie esti prost? O pizda proastas-a gandit sa dea o lege pentru ca fi-sa sau fi-su sa nu mai inhaleze de la altii fum de tigare in timp ce se face praf in crasma.

Rationament

O tanti derutata s-a gandit sa isi protejeze ceva si sa impuna o lege prin care nimeni nu mai are voie sa fumeze in carciumi. Fumez de peste 10 ani, dar in acelasi timp ma uit in jurul meu inainte sa imi aprind o tigare. Mi se pare normal ca persoanele care lucreaza in crese , camine si gradinite sa nu puna botul spurcat de injuratuti pe tigare. Dar in acelasi timp, am peste 18 ani si in mod legal pot sa aleg daca vreau sa nu sa fumez si in momentul in care cer la magazin otrava pot sa imi  aleg locul unde ma voi duce. Nu imi pasa daca sunt 2 fumatori sau 200.

Istoric

In jumatatea secolului 20 toata lumea era la bot cu o tigare. In Romania se punea accent pe fabricile pe care le aveam aici si Kent-ul era mana cereasca cand voiai sa se duci la doctor sa iti facaun control. Bun venit in tara interdictiilor.

Vreau sa vad

Cunosc ceva lume politica din perioada in care lucram in presa. Sunt curios, acestia vor sta sa iasa sau se vor abtine cand va fii vorba sa isi aprinda o tigare sau o tigareta?

Niciun comentariu: