marți, 26 martie 2013

Facebook(I): Buci la poza de profil


Din plictiseala de seară tipică mie, stau și îmi arunc ochii, din când în când, pe „preamăritul” Facebook. Pe lângă melodii share-uite, poze din clasele de curs văd adeseori … buci. Dar nu din cele nașpa, ci, să mă fac mai scurt, material de labă.
Nu asta e problema. Ok, îți postezi curul ca foto de profil, nu am nimic împotrivă, dar problema vine, când tu dai un „goagăl sărci” la „fund mișto”, îți salvezi poza și după o urci frumos pe faisbuc și te lauzi „iete ce cur mișto am”.
Din punctul meu de vedere, aceste persoane au mari probleme cu imaginea proprie și ca să impresioneze (a se citi – milogi) unii bărbați pun buci străine. Sau cum ar spune un înțelept din clasa de jos, „bă îmi arăți curu ală și io, deci io, vreau să îl fut până se face miere, ce dușmanii mei!”
Partea dubioasă vine după, când „fanii” persoanei respective sar cu like-uri și comentarii de genul „Ce frumos! E al tău?”. Serios, am eu o problemă cu mansarda sau am rămas prea mult în trecut, când oamenii,  cu ceva cap puneau, nu știu, poza cu moaca lor sau cu ceva semnificativ?...
Oricum, nu mă deranjează să stau să ma minunez (a se citi – rămâne rece) la ce se pune pe Facebook. Poate mâine, poimâine, în loc de buci o să vedem la poza de profil animăluțe roz și pufoase.

Niciun comentariu: