marți, 18 martie 2014

Postare fără sens. Văd și plec



Trăim într-o lume anapoda.
Crescuți creștinesc, cu frică de oameni invizibili și duși la vot pentru că așa e normal.
Pe tot parcursul celor ceva ani de viață, bărbatul învață mai întâi să sugă la țâță, iar după să își arunce ochii după țâțe.
Femeia, la început învață să sugă la țâță, după, le vrea mai mari decât a putut să i le ofere gena, și învață pe parcurs să sugă pule.
Unele o fac din plăcere, altele pentru bani sau pentru funcții.
Asta e partea a doua.
Știu că nimic de mai sus nu are nicio noimă.
Nu-mi pasă.
Pe stradă vezi fetițe botoxate și sprâncene din creioane.
Un atuu pentru cocalarii fără creier.
Tot pe stradă vezi cocalari plini de steroizi.
Pizde ude după ei.
Un pletos pe Strada Mare.
E înjurat și jignit de marea masă de cocalari.
Merge mai departe.
Un ateu trece pe lângă biserică.
Nu se închină.
Babele îl fac pocăit sau satanist.
Nu-i bai.
Merge mai departe.
Trece o călugăriță, nimeni nu o bagă în seamă. Se oprește lângă un cerșetor. Parcă ar scoate un leu dintre țâțe. Se uită și pleacă mai departe.
La același cerșetor se oprește un bătrânel cu părul alb. Avea două pâini în mâinile stafidite de trecerea timpului. Îi oferă una. Cerșetorul aruncă cu pâinea după el. „Du-te-n pula mea de boșorog! Eu vreau bani!” îi replică omul străzii cu o venă din mijlocul frunții care mai avea un pic și împroșca trecătorii cu sânge.
Tot pe Centru, o familie cântă. Vor sa pună în seara asta o pâine pe masă. Oamenii trec nestingheriți cu iPhone-ul la ureche.
Vreau să scap de Pitești.
Fug.
Ajung în Vama Veche.
Cobor din autobuz. Văd un grup de punkeri.
Îmi cer un leu.
Le spun că n-am.
Mă opresc la Pirați.
Beau o bere. Nu imi ajunge, dar nu mai au Stejar.
Fug pe plajă.
Nu stau mult și îmi aduc aminte de ceva ce nu vream. 
Imi iau un PET de Skol la 5 lei.
Il beau.
Ma uit în jur și nu văd nimic interesant.
Am plecat. 
M-am plictisit.
Mă întorc în Provincie, la Pitești.

Niciun comentariu: