duminică, 23 iunie 2013

Vedete cu ochii vineti si placerea romanului

Tinand cont ca in ultima perioada am aut ceva mai mult timp liber, am stat mai mult si am navigat pe chestia numita intenet si Facebook. Nimic nou pana aici, problema care mi-a sarit in ochi a fost abumdenta de stiri, de tot rahatul, despre vedete batute sau milionari cate si-au pus scula la "gadilat" in vazul lumii. Ok, in prima zi cand am vazut stirea despre Alexandra Stan am zis: 'bine, inca o pseudocantacioasa incearca sa revin in atentia publicului", dar din cate se pare toata porcaria asta a degenerat intr-un vortex in care au fost atrasi, atat jurnalistii cat si alte vedete care au inceput sa se planga despre bataile primite de-alungul timpului. Ca cititor de presa de ce m-ar interesa faptul ca pitipoanca x sau y si-a luat-o in freza de la iubit, amant sau nea Tz pentru ca nu a stiut cum sa o suga in asa fel incat personajul sa aiba un happy ending? Si ce e mai interesant este faptul ca poporul roman prefera o stire de genul decat una despre cultura. Chiar asa scazut este IQ-ul internautilor romani?

Niciun comentariu: