luni, 27 august 2012

Din categoria: "Dafuq si futai"

In aceasta dimineata in timpul unei plictiseli crunte am vazut pe Facebook un share de la un prieten cu starea, sau cum dracu ii spune, a unei pizdoace care a tinut sa urle tare (in scris pe faisbuci) ca a fost deflorata cu o noapte in urma. Stau si ma gandesc cum ar fi ca toate sa consemneze intr-o condica speciala faisbucita " m.am futut azinoapte, vrei sa mi-o tragi si tu?"
Stiu ca retelele de socializare sunt pentru unele persoane mai rau decat jurnalul intim, sau blogul pizdenal, dar frate! cum dracu sa scri ca ti-ai tras-o cu o noapte in urma?
 Oricum, statusul tipei a ajuns viral pe net astazi, plus a aparut in mai multe publicatii (Libertatea, Evenimentul Zilei etc.) si chiar la TV in emisiunea lui Banciu. Bravo pizdoaca, esti vedeta pentru prostia ta!
Cea mai tare faza, dupa parerea mea umila, este declaratia de iubire pentru defloratorul Marius.Bravo ba! Iti e rusine cu ea? Personal mi-ar cam fi.
P.S.: Pisi cand te mai futi nu mai da sfoara in tara si tine-ti streomeleagul doar pentru tine 


Niciun comentariu: