miercuri, 20 iunie 2012

Tovarăşul Pendiuc visează din nou


Ca la fiecare conferinţă de presă, eternul primar nu uită să dezvăluie presei ce a visat noaptea.
Aşa s-a întâmplat şi astăzi când a anunţat l;a conferinţa  de presă de zvonurile (neauzite de nimeni, ce-i drept) că ar fi din nou bolnav. Edilul nu a vrut să dea nume, ca de obicei, refuzând răspunsul la anumite întrebări.
„Pe unii ii preocupă starea mea de sănătate, după cum am auzit in ultimele două zile când eram pe teren. Dacă lansează astfel de zvonuri înseamnă că ii preocupă persoana mea. ”
Cu un aer superior, ba mai mult, chiar narcisist s-a lăudat celor prezenţi de faptul că si-a făcut două seturi de analize şi de nota dată de medici pentru sănătatea lui.
„Mi-am făcut două seturi de analize, unul înainte de campania electorală şi unul după. Doctorii care au văzut rezultatele mi-au dat nota 9.90 pentru sănătatea mea.”.
Deci, dacă nu are nota 10 înseamnă că nu e complet sănătos. Cele 10 sutimi lipsă ce înseamnă? Lipsa de sănătate in momentul în care a mărit preţul la apă sau când a făcut datoria de 70 milioane euro la firma care distribuia gaze pentru Termoficare? Asta rămâne de văzut.
Oare când edilul, care mai are un pic şi îl întrece pe mentorul său, Ceauşescu, la anii de dominare politică a târgului plin de oameni care dau votul pe 50 lei sau o bucată de pâine şi 2 mici, o să înceteze să arunce cu acuze si vise în stânga si dreapta (mai mult in dreapta decât in stânga)?Nu se poate spune exact, probabil în momentul în care o să stea de-a dreapta tătucului Lenin şi o să vegheze asupra acoliţilor săi ce au rămas pe pajiştea betonată.
Tovarăşul Pendiuc a întrebat cum ar putea el să conducă oraşul şi să ia decizii pentru binele piteştenilor dacă are probleme de sănătate, la aceasta problema i-ar putea răspunde tatucul afacerilor piteştene, actualul şi fostul "preacinstit" preşedinte al Consiliului Judeţean Argeş, tovarăşul Constantin Nicolescu, care nu demult s-a îmbolnăvit subit când trebuia să se ducă la procesul intentat de ANI.
Dacă şi-ar face atâtea probleme pentru piteşteni, de ce nu are grijă de "sănătatea" buzunarului lor şi umflă preţurile şi se lăfăie în lux împreună cu consoarta şi cele două odrasle? 

Niciun comentariu: