marți, 17 martie 2009

Fumatul

Ce este fumatul?
Pai s'o luam intai dupa eternu DEX(dictionar explicativ) A FUMÁ ~éz 1. intranz. 1) A inspira pe gură fum de tutun. 2) A practica fumatul; a fi fumător. 2. tranz. (ţigări, ţigarete etc.) A consuma trăgând fumul în plămâni. lat. fumare.
Fumatul din punctul meu de vedere e un cacat mare care te lasa fara bani si fara sanatate.
Sunt fumator activ de 6 ani si de ceva vreme mi ssa cam pus pata sa ma las de fumat,mie groaza sa ma gandesc la "sevraj" si la momentele de tensiune.
Morala:Lasa in pula mea tigarea si bea 2 beri de bani.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai dreptate ba...uite insfarsit unu care gandeste :> (by darkhell)

Oana spunea...

:)) da, corect. Am fumat si eu vreo 6 luni, da' am realizat la timp ca e o prostie:). Acum... mai trag cate un fum o data la o luna, in functie de anturaj ( "ar trebui legalizata iarba si interzis anturaju"), dar stiu ca ma pot lasa oricand de tot. Eu sper sa reusesti totusi sa te lasi.